Arkadaşım neden her yerde ‘eşim doktor, ameliyata giriyoruz’ diyerek hava atma ihtiyacı hissediyor?

Bir arkadaşımız var kendisi lisans tamamladı ve işletme mezunu oldu. Her yerde "ameliyata giriyoruz, çok yorgunuz, hastalarımız var, nöbetlerimiz çok maalesef" şeklinde konuşuyor.

Affedersiniz kuaföre, hamburgerciye bile gitsek "bu arada benim eşim doktor" diye yüz kez anlatıyor insanlara. En son bana dedi ki, "kuafördeki kadınlar beni kıskandı fark ettin mi" dedi. Oysa kıskandı dediği kadınlar bunun doktor demesinden göz devirdi.

Eskiden bambaşka olan arkadaşım sürekli eşini "biz" diyerek anlatıyor. Acaba uyarıda bulunsam beni de yanlış anlar mı?

Arkadaşım neden her yerde ‘eşim doktor, ameliyata giriyoruz’ diyerek hava atma ihtiyacı hissediyor?
Cevapla