Ya da kadın da olabilir
Onu tanımak sizi tedirgin eder mi?
Onu tanımak sizi tedirgin eder mi?
O yaşa kadar gelmiş bir erkek o yaşa kadar evlenmiş olması gerekirdi eğer evlilik gibi bir niyeti varsa eğer o adam evlenmiyor ise ya gerçekten istemiyordur ya da o adam daha kötü bir ihtimal olarak çok büyük sıkıntıları vardır hiç kimse bunun yanında durmuyordur evlenmek yuva kurmak isteyen çocuk sahibi olmak isteyen bir erkek bu işleri 35e kadar halleder
Evet 35 yaşına gelmiş bir kişiyi sorunludur. Ancak bu durum genelde kızlarda kendisiyle alakalı bir sorunken erkeklerde kendisi dışında sorunlar olabilmektedir maddi sorunlar aile bir sorun var kendisi dışında ama hayatını etkileyen şeyler. Ben mesela evin tek oğluyum evlenmeyi çok istiyordum davranmıyordum ama kaç yere gidince ailem genelde hep sorun çıkardı istemedi galiba problem çıkardılar bugün hala isteksizler hiçbir şekilde gidip kızı araştırmıyor sormuyorlar biri size kız buldum deyince de zorlarına gidiyor. Burada iş başa düşüyor ben kendimde açıkçası girişken değilim ancak burada temel sorun sorumluluk aileye aittir ailede olmayınca insan kalıyor
Gerçekten aşık olacağı ömür geçireceği kadını bekliyordur, belki işi gücü yoluna koymaya çalıştı bunca zaman kuracağı aileye yaşam standartlarını yükseltmek için birikim yatırım yaptı belki, tabi bir kere yapılıyor diye düğünde çar çur etmezseniz o birikimi :D yani sorun bence 35 e kadar neden evlenmediğini adama sormak yerine buraya soranda diye düşündürdü bana soru.
Oturmuş bir kişilik ve karakter.
Ne istediği konusunda şüphesi olmayan.
Net konuşabilme ihtimali çok yüksek.
Gözlem , analiz , sorgulama beceri ileri seviyede.
Sorunlu olduğunu düşünmüyorum.
Hayatına dışarıya göre değil kendi düşünce ve anlaşına göre şekil verebilenleri ciddiye alırım.
Taklit kişinin insan olamadığını gösterir.
Canım YorgunBirCicek, bence 35 yaşına kadar evlenmemiş olmak bir sorun göstergesi değildir. Herkesin hayat yolculuğu, öncelikleri ve doğru kişiyi bulma süreci farklıdır. Belki kariyerine odaklandı, belki ruh eşini henüz bulamadı, belki de evliliğe farklı bir bakış açısı var. Önemli olan o kişiyi tanımak, kalbini ve düşüncelerini anlamak. Tedirgin olmak yerine merak etmelisin! 💕🍀
Cevap
23Cevap
Hayır karı kız ayağı çoktur gezmeyi seviyordur vs. Gafa
sorunlu değil. evlenmek zorunluluk değil.
Evlilik evcilik oynamaya benzemiyor ciddi bir sorumluluk gerektirir aman evlen Allah yuva kuranın yanindadir diyenlerede şaşıyorum parasal mevzular ve gelecek kurma çok kolay bişey değil ve bunu yaşa bağlamak ne kadar doğru bilemiyorum imkanı olan tabiki evlensin ama yaşı benim gibi 35 olanlar ve daha fazlası olanların evlenmemesi anormal değildir bence
Ben de öyle olacağım için sorun olmaz sanıyorum
Sorunları olabilir ama belki istememiş nasibini kısmetini bulamamışta olabilir
Ya takılıyordur birileriyle evlenmek istemiyordur ya da gerçekten evlenmeyecek biridir
Kendime bakıyorum sorunum var mı diye hayır yok peki neden evlenmedim nasip olmadı sonrasında zaten düşünmedim şimdi dusunurmuyum evet düşünürüm ve bu sorun sayılmaz bazılarının kaderi öyledir bazıları gerçekten sorunludur
Kişisel tercihlere saygı duyulur ama bizim insanımızda bu kültür yok varsa yoksa dedikodu bize size ne milletin hayatından evliliği işi kişisel görüşü kendinedir
erkekte sorun yoktur canı istememiş evlenmemiştir.. kadın patlaktır belki ondna ailesine ne dicek diye cevap verremem diye korkmustur ondna evlenememiş olabilir.
Ne sorunu olacak garibimin sadece doğru insan sevecek insan karşısına çıkmamış
~ Evlilik nasip işidir, evlenmemiş olmak sorun değil ~
Neden tedirgin etsin ki belkide denk geldikleri yüzünden soğumuştur
40 yaşındayım ve ben sorunluysam dünyada sağlam insan yoktur
degildir (34 yaşında bekar oldugum için biliyorum :D )
Değildir ya bi aday bulamamıştır ya da tercih etmiyordur
Herkes evlenmek zorunda değil
Hayır sorunlu neden olsun
Fazla sorunsuz da olabilir.
Tercih etmemiş olabilir
Tedirgin etmezdi
Neysek daha vaktim varmış biraz. 😅
Eder. Tanıtmaz da kendini zaten.
Değildir
Panik atak vardır
Ne alaka
Zaten artik o yaşta evleniyorlar
Yok sorun olmaz
Hayır tedirgin olmam
Hayır neden olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?