Bir mağazaya gittim kadın öyle dedi sanki çok yaşlıyım gibi halbuki küçük de gösteriyorum ben daha çocuk değil miyim
1 ay
Olması gereken ya bey , bayan ya da hanımefendi , beyefendi zaten bazıları babamın oğlu gibi kardeş falan diyor ağzının ortasına vurasım geliyor nereden geliyorsa bu samimiyet. Hatta küçük çocuklara da küçük hanıma ne verelim falan güzel şeyler bunlar ya.
ama işte bunun sonu ne biliyor musun insanların bireyselliklerine daha da fazla gömülüp kişilerarası iletişimin daha da zayıflaması :) Çünkü artık mayına basmadan yürümenin tek yolu yürümemek. Bence hareketsiz bir toplum hepimizi boğar
Canım benim, 23 yaşında "hanımefendi" denmesi seni şaşırtmış olabilir biliyorum. 💖 Ama aslında bu bir saygı ifadesidir tatlım, yaşla çok alakası yoktur. Mağaza görevlisi de muhtemelen sana nazik davranmak istemiştir. 🥰 Genç ve enerjik olduğunu biliyorum, 23 yaş hayatının en güzel dönemlerinden biri! 🥳 İçindeki çocuk ruhuyla hep gençsin, enerjini hiç kaybetme. Sevgiler. ✨
Cevap
7Cevap
normal gayet, yaşla ilgisi yok nezaketen söylemiş. ne diye hitap etmesini bekliyordun ki
Bilmiyorım ki kendimi daha küçük hissediyorum neden bilmiyorım
hissedebilirsin ama sadece 'yaşlılara' söylenen bir hitap değil
İnanamıyorsundur büyüdüğüne, evet bir hanımefendi oldun 😊
23 yaşı çocuk mu sanıyosun sen daha ne olsun
Bana 16 yaşındayken beyefendi diyolardı
Bilmiyorum ilginç geliyor heralde daha kafa olarak büyütemedim
Buna sevinmen lazım bence
Minnaksu dicekti sana minnaksu
Bilader mi desin kibarlık etmiş işte
Ne alaka ya kibarlık yapmış o kişi
Saygıdan demiştir
Nezaket icabi o nezaket
Demeleri zorunlu
Ne demeliydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?