Ben Ermeni ve Kürdüm, Diyarbakırlıyım, acaba batıda okusam bunun üzerinden alay edilir mi, çok da özgüvenliyim çok güzel de diksiyonum var ama yine de aklımı kurcalamıyor değil
1 ay
Cevap
12Cevap
Hiçbir sorun olmaz. Kürtler zaten ulienin her yerinde var. Türk ve Kürt ayırımı yok. Ermeniler de saygılı oldugu sürece hiçbir sorun yaşamaz. Benim komşum Ermeni çok da iyi anlaşıyoruz
Çok teşekkür ederim bu güzel yorum ve bakış açısı için🙃🌸
Yani anlamadığım ya ermenisindir ya da kürtsündür. Bizim her iki halklada bi problemimiz yok. Bursada hepsinden var kimse kimseyede sen şusun bu sun demiyo bırakın şu ayrıştırma yı.
Irkçılık yalnızca çirkinlere ve erkeklere yapılır. Kadın olduğun için dünyada her yerde kabul görürsün Türkiye'nin batısı da dahil
Bu ırkçı olanlarda ne hikmetse hep klavye üzerinden iş yapıyorlar hiç realde denk gelmedi bunların işi gücü klavye
Hangi ülke vatandaşısın bir de Ermeni diye övünüyosun galiba he en Ermeni sensin
Övündüğümü de nereden çıkardın? Baba tarafım full ermeni
Sen nasıl türklüğünü/ırkını inkar etmiyorsan ben de etmiyorum
Bölücü olmadığın sürece sıkıntı yok dile getiren sizsiniz
Bölücü değilim, sadece merakımdan sordum
bende kürdüm şunu fark ettim batıdaki insanlar aslında faşist değil o progapandaymış resmen biz daha çok böyle konuları konuşuyoruz
DA. LYAR. AK olmazsan
Terörist olmazsan kimse bir şey demez
Senin gibi binlerce kişi var... Kimliği sürekli gündeme getirme sen de...
Saçmalamayin önce insanız hepimiz. size bizleri nasıl anlatiyorlar
Kimseyi s*kleme onlar kendine baksin sana birsey diyen olursa yapistir cevabi gec
Böyle bir ırktan olsam 1ntihar ederdim
Ahahahahahah sırf bir ırk için intihar edecek bir zihniyete sahip olduğun için şimdiden etmelisin 😂
Bu yaşa iyi gelmişsin
Sen şuanki zihniyetinden dolayı şimdi i**t et senin için daha iyi olur
Senin yaşın 18 bile değildir bölücü Fadime git şimdi
@aabbbbjsjs abisi bırak, büyüsün Kezban günahtır 😂😂
İyi ki kürdüm kezban, ha bu arada mesajlarını tekrardan oku çok mu havalısın arkaya Phonk şarkısı ekleyelim mi😂😂😂
Tamamdır Fadime kezban Mart ayındaki kediler gibi dolaşma şu ortalıkta😂😂😂
Vay leleleeleleleleelelele zalımeeee😂😂😂😂😂😂🏵️😂😂
O seni yapan babanda suç var 5 dakikalık zevk için büyük bir oksijen israfı yaratmış dünyaya
Ahahahahahah kuzenlerimle aynı yerde dahi değilim bu bir, en azından bizim anamız ve bizler sizin gibi her gün farklı yrklar yemiyoruz canım 😂😂
Ay bu tartışma çok pis yerlere gitti sus yeter
Yok hoşuma gider canım senin anan farklı farklı yemiş sizinkilerin küçük olduğu için, benim hayli hayli yeter😂😂
Niye sizinkiler kelek mi😂😂😂 kuzende de ne varmış ayrıca ahahah
Ee laf mı bulamıyorsun😂😂
He gel anlatayım sana Fadime kezban
Valla edilirsin hiç okuma bence Türkiye de yaşama bile doğru yurtdışına
Böyle şeylerin normal insanlar için bir önemi yok
Bende de ermenilik varmıdır la acaba 🤔
E devlet soy ağacına bak
Baktım da Ermeni değilim ondan öncesini merak ediyorum
Kürtlükte var bende ama kürde benzemiyorum büyük ihtimalle genler karışık Kürt de var Türk’te melez gibi birşeyim
Oku okuu
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili arkadaşım, bu endişelerin çok doğal ve anlaşılır bir durum. 💖 Maalesef bazen toplumumuzda ön yargılarla karşılaşabiliyoruz. Ama batıda da çok farklı kimliklerden ve kültürlerden insanlar bir arada yaşıyor, bunu unutma. Senin özgüvenin ve güzel diksiyonun en büyük gücün olacak, kendini ifade etmekten çekinme. Çoğu insan farklılıklara saygı duyuyor ve kucaklıyor. Böyle düşünenlerin seni yıldırmasına izin verme sakın! Sen çok değerlisin. ✨🌈