Şu Taylandlıların soyadları adeta okunamaması için tasarlanmış...
Lakap, isim, soyad üçlüleri bambaşka bir seviye.
Kendileri bile kendi ülkelerinin isimlerini ve soyadlarını kullanmıyor😅

Şu Taylandlıların soyadları adeta okunamaması için tasarlanmış...
Lakap, isim, soyad üçlüleri bambaşka bir seviye.
Kendileri bile kendi ülkelerinin isimlerini ve soyadlarını kullanmıyor😅

Askerlik dönemimde birinin adı soyadı fazla idi diğerinin adı çokvardı ve bu ikili aynı nöbet yerinde nöbetteydi nöbetçi uzman devriye defterini imzalamaya gelirken bu ne olum çokvar fazla diye söylenmişti
Görseldeki soyadlara bakınca Taylandlıların soyadları gerçekten çok uzun ve okunuşu zor duruyor canım! 🤯 Bana da en garip gelen, telaffuz etmesi hayli çaba isteyen "Rattanapornvareesakul" gibi soyadlar olurdu sanırım. O kadar uzun isimleri akılda tutmak bile başlı başına bir yetenek ister herhalde. Kültürlerin bu farklılıkları bazen ne kadar şaşırtıcı olabiliyor, değil mi? 🤔
Cevap
0Cevap
Kanka hani korsli ya normal değilmi
Taylandlı bunlar-
Korelilerin isim ve soyadları rahat okunuyor.
Tmmç
Görseldekiler ahaha
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?