Gerçek dost nasıl anlaşılır, iyi bir arkadaş sürekli eleştirir mi yoksa destek mi olur?

Arkadaşlar tam 9 yıllık bir arkadaşım var. 9 yılın içinde birçok kez tartışıp uzun süre konuşmadığımız zamanlar oldu. Ve yine şu anda beni rahatsız edici şekilde eleştiriyor. Mesela benim kendi hayatımla ilgili sohbet ediyoruz bazen kafa atar arkasınızla dertleşmek istersiniz böyle konuşuyoruz sürekli eleştiriyor ben eleştirmesini değil de bana destek olmasını isterdim. Ben ben her zaman onun destekçisi oldum çünkü. Sizce iyi bir arkadaş eleştirir mi?

Gerçek dost nasıl anlaşılır, iyi bir arkadaş sürekli eleştirir mi yoksa destek mi olur?
Cevapla