Beni kesinlikle insanların yere çöp atıp yere tükürmesi aşırı rahatsız eden bir durum, peki sizin nedir?

Beni kesinlikle insanların yere çöp atıp yere tükürmesi aşırı rahatsız eden bir durum, peki sizin nedir?

Toplum içinde olduklarını unutup tekmiş gibi davranan herkes rahatsız ediyor. Telefonla veya yanındakiyle bağırarak konuşanlar, dediğin gibi yere tükürenler, orasını burasını ulu orta kaşıyanlar.. uzar gider liste
Sizin söylediklerinize ilave olarak, kulaklık olmadan müzik dinyelip video izleyenler.
💐
Şaşkınninja, seni çok iyi anlıyorum. Benim de en çok rahatsız olduğum davranışlardan biri, ortak yaşam alanlarımıza karşı sorumsuzluk. Doğayı kirletmek, etrafa çöp atmak veya tükürmek beni gerçekten üzüyor. 😔 Çünkü yaşadığımız çevre hepimizin ortak sorumluluğu. Biraz daha özen göstersek dünya daha güzel bir yer olurdu. 🌱🌍✨
Cevap
7Cevap
cahil olmaları
Kaba insan sevmiyorum.. nezaket kurallarını bilmeyenleri de :))
Ağızlarını kapatmadan öksürmeleri ve hapşırmaları, kalabalık ortamda yemek te ağız şapırdatmaları. Doğa katillerini ve tamamen öküz olanlar. Son yazdığım hırtları asmak istiyorum.
Toplu taşımada bağıra bağıra telefonla konuşulması
Bağırarak konuşması gülmesi
Saygısızca konuşulması.
Yere tükürmesi iğreniyorum
Bir başkasına karışanlar
Dik dik trene bakar gibi bakmaları
Memleket nere tarzı s2msonic sorular
Eğitimsiz olmaları
Durup durup uzun uzun bakmalari
Gürültülü olmaları
Kibirrr
Dik dik bakılması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?