Bugün bir yazıda rastladım ve üzerine düşününce çok hak verdim. Yazıda şöyle diyordu:
"Bir insanın olgun olduğunu gösteren detaylar, cevap vermek için değil, anlamak için dinlemesidir."
Bazen fark ediyorum ki, birisi bir şey anlatırken diğeri sırf kendi sırasının gelmesini bekliyor ya da lafı kesip kendinden bahsetmeye başlıyor. Karşısındakinin ne demek istediğini tam anlamadan sözünü kesmek aslında büyük bir eksiklik. Oysa birini bölmeden, can kulağıyla dinlemek hem o kişiye verilen en büyük değerdir hem de kişisel olgunluğun en somut göstergelerinden biridir.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Dinlemeyi bilmek gerçekten bir olgunluk belirtisi mi, yoksa sizin için "olgunluk" başka kriterlere mi bağlı?

Güncellemeler
1 ay
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer