İş Yerinde Evlilere Çifte Standart Var Mı? Siz Bekar Olarak Hiç Ayrımcılık Yaşadınız Mı?

İş yerlerinde bazen açık açık söylenmese de evli ve bekar çalışanlara farklı davranıldığını hissediyorum.

Bekar olunca otomatik olarak daha fazla mesaiye kalabilecek, hafta sonu çalışabilecek ya da son dakika işleri üstlenebilecek kişi gibi görülüyorsun. Çünkü insanların gözünde ‘eve yetişeceğin bir aile yok.

Siz de benim gibi düşünüyor musunuz? veya iş hayatında bekar biri olarak hiç ayrımcılığa uğradığınızı hissettiniz mi?

Güncellemeler
1 ay
Varsa Böyle bir anınız yazabilir siniz
İş Yerinde Evlilere Çifte Standart Var Mı? Siz Bekar Olarak Hiç Ayrımcılık Yaşadınız Mı?
Cevapla