Hamileyken esimin ilgisizligi mi var, yoksa ben mi abartiyorum ve haksizlik mi ediyorum?

Ben 10 aydır evli ve 7 aylık da hamileyim, gurbet geliniyim ailem Kayseri’de ben de eşimle İstanbul’dayım anlayacağınız ondan başka kimsem yok bu şehirde ama eşim evliliğimizin 1 buçuk 2’nci ayında kardeşi ile dükkân açıp tamamen oraya yöneldi ben de şehri tanımadığım için neredeyse evlendiğimden beridir ev hapsi yaşıyorum eşimle evlendiğimden beridir çok nadir vakit geçirmişizdir ve ben az vakit geçirip az sohbet etmemizden sürekli ona yakınıyorum o da tutak olarak bu nadir vakit geçirdiğimiz anları tutuyor, neyse benim geceden şarjım yoktu eşim sabah 10 gibi şarj ile geldi ve benimle birlikte oldu ve gitti birlikteliğimiz bile yarım yamalak eşim beni evlendiğimizden beridir yarım bırakıyor ve boşladığı anda yanımdan gidiyor yine aynısını yaptı bugün, sonra öbür hafta benim çalışmaktan vaktim yok diye söyleyip adam arkadaşlarıyla vakit geçirdi hem de geç saatlere kadar 2 defa, bana dışarı çıktığımız zaman ayırdığı zaman maksimum 1 saat benimle konuşmak vakit geçirmek gibi eylemlerde bulunmuyor evlendiğimizden beridir tv açıp çekirdekle zaman geçiriyor ve bunu geç saatlere kadar yapıp geceleri yatağımıza öyle geliyor onu memnun edebilmek için elimden geleni yapıyorum lakin bir işe yaramıyor geçip bunları konuştuğumda da küstüğümde uzaklaştığımda da bir şekilde konuşup edip kendimi haksız konuma düşürtüyor bende mi problem var anlamıyorum, 2 hafta öncesinde çok uzun bir zamandan sonra köprü manzaralı bir yerde oturmaya gittik, sonra aile grubuna ortamımızın fotoğrafını atıp bak şimdi kesin kardeşim gelmek isteyecek dedi öyle de oldu kaynım ve nişanlısı yanımıza gelene kadar da boş boş etrafa bakınıp telefonla ilgilendi ben konu açıp muhabbet etmeye çalıştıkça da kısa cevaplar verdi geçti bunları söylediğimde de gerçekten böyle mi düşünüyorsun sana söyleyecek hiçbir şey bulamıyorum gezmeyi sevmediğim halde senin için ayarlıyorum vs vs cümleler kurdu sizce bu adama haksızlık yapıyor muyum yoksa ben mi haksızım
Hamileyken esimin ilgisizligi mi var, yoksa ben mi abartiyorum ve haksizlik mi ediyorum?
Cevapla