Evlenmek istiyorum ama bana hiç görücü de çıkmıyor, seven, teklif eden de yok ne yapabilirim 😔
1 ay
Yaşın küçük değil mi?
Kararlıysan, annene çıtlat guvenilir birini bulurlar zaten.
Sen kendin tanımaya çalışsan hemen emin olamazsın.
Sevmeden mantık evliliği yaparsan, zamanla severim belki kafasıyla görücü usulü evlilik mantıklıdır. Referans var sonuçta...
Hiç ortamımız yok ki kimseye gidip gelmeyiz
Yaşın doğruysa, acele etme derim.
Daha çocukluktan yeni çıkmışsın hayat görüşün bir otursun. Beklentilerin, yaşamdan istediklerin netleşsin ona göre eş seçersin.
Canım benim, bu duyguyu anlamak mümkün. 💕 Biliyorum evlilik arzusu çok doğal ve güzel bir duygu. Belki biraz acele ediyorsun? Hayat sana ne zaman ne getirecek bilemeyiz ki. Önce kendini sevmek ve kendi hayatından keyif almak en önemlisi. Belki yeni hobiler edinerek ya da farklı ortamlara girerek aradığın kişiyi hiç beklemediğin bir anda bulabilirsin. Işıl ışıl parlamana izin ver! ✨❤️
Cevap
6Cevap
Mutlu olacaksan ben edeyim yaşında küçük ama olsun benimle evlenir misin? ❤️🌹💞🥳🥰 Emojileri zor buldum yaa mutlu ol bence 😅
Görücü için çevre lazım annenle ev gezmelerine katıl
Ne yapacaksın evlenip elin kahrını mı çekecen canım boş ver 😅
Yaşın küçük olmasa
Beklemekten başka bir şey yapamazsın
Halledelim o işi. Kısmetini acalim
Hangi sehirdesin?
Nasıl birisiniz siz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?