Diyelim ki arkadaş ortamındasınız, gülmekten yarılacağınız anlar oldu ve istemeden kaçırdınız.
1 ay
Cevap
11Cevap
Oluyor ara ara zaten evde o bile evdeylen dışarda olması çok büyük sorun olur zaten bunun yüzünden haytım mahvoldu
Aaa neden ki
Benimki başka çok farklı sıkıntı mide ve bağırsaklarda sorun var 20 yıldır bir türlü kurturlamadım o kada doktor gezdim yanlış teşhisler yüzünden hem kurtulamadım hem daha da kötü oldum
Sidikli sidikki devam ettim yaşandı bi kere de değil nqpcaz orada don yok ki değiştirek
Geçmiş olsun oluyor hayat bu
Ahahahha ay güldüm ama doğruda yani
İlkokul altıma sıçmıştım 😂
Bide ben kalp krizi geçirir gibi yarıla yarıla güldüğüm için her seferinde yaşanıyo olsun bağışıklık kazandım sjfşlsncdk
@lonewolf0634 ben de 1. Sınıfta sevdiğim oğlana bakarak oturduğum yerde altıma sıçmıştım oturduğum yerde bi kademe yükseldim o kadar sıçmıştım snndsjbdsbbdşskfkd
Ya arkadaşımda pancar gibi kızardı gülmekten bizde ona bakıp daha çok güldük üstünede oyun oynuyorduk yarıldık yaa
Ahahaha 3 kilo mu sıçtın kız 😂
@lonewolf0634 annem dövmüştü sus tramva 🥺
Amaaan benim annem dövmemişti kız hiç olmazsa.
Bisiklet de çarpmıştı zaten. Ne sorunlu çocukmuşum...
En son babam dövdüğünde kaçırmıştım ama bence 3 4 kilo yaptım o gece çünkü hiç durmadı
Ya her yorum ayrı komik bayıldım ahahhahaha
3-4 kilo kısmına bu arada yanlış anlama
Bu komik bişi değil ki ölümden döndüm ahahahhahha
Olaya değil knk ölçü vermene koptum, noldu öyle ya neye kuruldu o kadar
Ortamın içine böyle biber sürerim der geçerim 😂
Alabilir insanlık hali pardon da lavaboya giderdim
Olmadı ancak olan hanım gördüm
Genelde o durumda ossssuruyorum.
Ne kadar kaçtı mesela
Hasta mıydın
Tevbe Tevbe
Sıkıntı yok sence
Kötü olur
çaktırma hemen tuvalete git donu at çöpe :)
Abiii jsjsjs ıslanınca belli oluyor kalkılmaz
ya ani bi hamleyle arkanı dönecen şarıl şarıl işeme canım sende
Gülmekten öldük ya neyse temizlendik olsun sjjsjs
bende güldüm valla gece gece gırgır oluyo teşekkürler. ama taktik belli dikkatleri dağıtacan
Öyle yaptım 😂 rica ederim
sonucu paylaş çaktılar mı çakmadılar mı :)
Çakmadılar tabikide 😂
helal be senden hızlısı çita :) taktikim ile yaradı işte hep tecrübe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle bir durumda önce utanırdım ama gülme krizindeyken istem dışı olması çok insani bir şey 😅 Hepimizin başına gelebilir sonuçta 🙈 En sağlıklısı olayı çok büyütmemek kısa bir espriyle yumuşatmak sonra da gidip toparlanmak 🌸 Anlayışlı arkadaşlar varsa durum hemen normale döner 💛