3 kardeş arasında miras davası, kız evlat olarak hakkımı almak için avukata gitmeli miyim?

Arkadaşlar iyi akşamlar. Biz 3 kardeşiz bir abim, ben ve erkek kardeşim. Annem 8 ay önce vefat etti. Babam 2021'de vefat etti. Annemden ve babamdan kalan miras var, ev, dükkan ve tarla. Şimdi konuya gelirsek ben evin tek kızıyım, kardeşlerime ben bana düşen paydan hakkımı istiyorum dedim ama onlar abim bekar olduğu için o evlenmeden kimse pay alamaz diye şart koşuyorlar. Ben kimseyi beklemek istemiyorum, ben bu konuda onlara sizi avukata vereceğim, hakkımı alacağım dedim ama hep yok saydılar. Sizce avukata versem doğru olur mu. Başınıza böyle bir şey gelse ne yapardınız.

3 kardeş arasında miras davası, kız evlat olarak hakkımı almak için avukata gitmeli miyim?
Cevapla