Sosyal medyada Kürt ırkçılığı ve nefret söylemi neden bu kadar normalleşti?

Sosyal medyada en ufak Kürt kelimesi geçsin bir yerde veya Kürtçe herhangi bir laf şarkı hatta etnik kökeni sadece Kürt olan biri yorumlarda hemen yok göremiyorum yok ülkeden gidin gibi şeyler okuyorum veya doğuda bir kadının başına bir iş gelince Gülistan Doku gibi yorumlarda Tanrı Türk'ü korusun gibi yazılar okuyorum bu sebepsiz ezik nefretin nedeni popüler kültür köleliği değil de nedir benim de atalarım yüzyıllarca bu topraklarda yaşadı ve savaştı Türkler kadar bu ülke ve toprak benim de kimse bana git diyemez her Kürt terörist değil benim sülalem ful Atatürkçü laik. terörü destekleyip ülkeyi bölmeye çalışan batılı devletlerin ekmeğine yağ sürüyorsunuz
Güncellemeler
1 ay
Yaşlılar özellikle nereli olduğumu soruyorlar doğudan bir şehir ismi verince ya aaa hiç Kürtlere benzemiyorsun (?) veya olsun hepimiz insanız diyorlar kendilerini de üstün ırk sanıyorlar herhalde Almanlar gibi
Sosyal medyada Kürt ırkçılığı ve nefret söylemi neden bu kadar normalleşti?
Cevapla