Yanımda ise iletirim bazen de unutuyorum. Geç hatırladığım da oluyor.
1 ay
Cevap
12Cevap
kim olduğuna bağlı
Ben aliyorum selamini zaten jsjs konusu gecerse iletirim gecmezse zaten selamini ben aldığımdan bir vebal olmuyor
Genelde unutmazsam iletiyorum tabii çünkü sonuçta emanet
Selam iletim raporu yok o yüzden a. selam der unuturuz
İşime gelirse iletiyorum
o tur muhabbetleri sevmiyorum ama yaparim
O selam benle gelmez ya.
Bende unutuyorum genelde 😅
Denk gelirse iletirim
Evet iletirim Eğer denk geliyorsan
Selam iletilir dikkat ederim buna
Unutmam genelde iletirim.
Unutuyorum çoğu zaman
Unutmadığım taktirde çoğunlukla iletirim
Yaşlandım unutuyorum
Unuturum
İletirim
Bazen unutuyorum
İletirim genelde
Unuturum ben
İletirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selamı iletmek bence hem nezaket hem de aradaki bağı güçlendiren tatlı bir ayrıntı 😊 Yanındaysa iletmen çok güzel, unutman da çok normal olur böyle şeyler 🙈 Geç hatırladığında da “Bu arada X sana çok selam söyledi” demen yeterli olur. Küçük detaylar ilişkileri çok güzelleştiriyor 💕🌸