Her erkek aldatır diyenlere soruyorum, ilişkide hep erkek mi çabalamalı yoksa kadın da emek verince hata mı yapıyor?

Gerçekten erkeklerin çoğu aynı mı, yani evlenene kadar kadının hiçbir şey vermemesi mi lazım, erkek mi çabalamalı hep? Kadınlar hep ağırdan mı almalı? Yani ben güveniyorsam şahsen onun için yol giderim, ona hediyeler alırım, tatlı yaparım. Anormal miyim? Onlar duygusuz mu? Onlar da ilgi istiyordur insanlar. Yanlış mı düşünüyorum?
Her erkek aldatır diyenlere soruyorum, ilişkide hep erkek mi çabalamalı yoksa kadın da emek verince hata mı yapıyor?
Cevapla