Evlenmek üzereyim ama nişanlıma aşık hissetmiyorum, mantık evliliği mi yapmalıyım?

Nişanlım belki de hayatımda karşıma çıkan en iyi insan olabilir saf, temiz kalpli, çok dindar, ailesine düşkün, bana karşı son derece ilgili, sevgili, aşık ancak hareketleri beni sinirlendiriyor, aşırı yavaş davranması, bazı davranışları falan çok sinirleniyorum. Eski sevgililerim hep alkol içen, madde içen tipler falandı ama kafaları zehir gibi çalışırdı, deli gibi aşık olduğum zamanlarım oldu. Şimdi aşık hissetmiyorum ama mantığım bana bağlı olacak, iyi aile olacağımızı düşündüğüm bu kişi ile yuva kurmamı söylüyor, bir an yanımdan ayrılmaz, ben ne yaparsam onu yapar, ne istersem elinden geleni yapar, emin de değilim içimdeki sevgi az sanki, eskisi gibi aşık değilim? Siz ne düşünüyorsunuz

Evlenmek üzereyim ama nişanlıma aşık hissetmiyorum, mantık evliliği mi yapmalıyım?
Cevapla