Nişanlım belki de hayatımda karşıma çıkan en iyi insan olabilir saf, temiz kalpli, çok dindar, ailesine düşkün, bana karşı son derece ilgili, sevgili, aşık ancak hareketleri beni sinirlendiriyor, aşırı yavaş davranması, bazı davranışları falan çok sinirleniyorum. Eski sevgililerim hep alkol içen, madde içen tipler falandı ama kafaları zehir gibi çalışırdı, deli gibi aşık olduğum zamanlarım oldu. Şimdi aşık hissetmiyorum ama mantığım bana bağlı olacak, iyi aile olacağımızı düşündüğüm bu kişi ile yuva kurmamı söylüyor, bir an yanımdan ayrılmaz, ben ne yaparsam onu yapar, ne istersem elinden geleni yapar, emin de değilim içimdeki sevgi az sanki, eskisi gibi aşık değilim? Siz ne düşünüyorsunuz
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer