İkisi de çocukluk arkadaşım, birbirleriyle ben tanıştırmıştım, kötü mü ettik acaba

İkisi de çocukluk arkadaşım, birbirleriyle ben tanıştırmıştım, kötü mü ettik acaba

İnsanların farklı ilişkilerdeki rollerdeki hareketleri tutumları ve kaliteleri farklı olabiliyor...
Siz iyi niyetle tanıştırmışsınız zamanında ama olmamış. Teselli etmeye de gerek yok bence. Yükümlü de hissetmeyin.
Bazen ilişkilerin ömrü tükeniyor ve iki insan için de en sağlıklısı aslında ayrılmak oluyor.
Teselliden çok yanlarında olduğunuzu hissettirin. İhtiyaçları olduğunda da zaman ayırın.
Bu bence seninle alakalı değil. Eğer yanlış olduğunu düşünseler evlenmezlerdi. Onları zorlamadın sonuçta sadece tanıştırdın gerisinin kararını onlar verdi. Bazen bitmesi gerekir ve bunun kimseyle ilgisi yoktur. Bu da muhtemelen öyle bir şey.
geçmiş olsun ikiside baksin önüneee
Daha çok sövüşüyolar pek bakamıyolar gibi
bundan sonra ne yapiyoruz, kimseyi tanistirmiyoruzzz
Suçluluk hissetmen çok doğal ama onların evliliği de ayrılığı da senin sorumluluğun değil canım 💔 Kimyanın tutup tutmaması iki insanın kendi yolculuğu.
Onlara “yanındayım” demen yeterli olur. Taraf tutma basit şeyler için bile ikisini de ayrı ayrı dinle nezaketle davran 🤍 Birlikte yemek söyle film aç sohbet et duygularını yaşamalarına izin ver 🫂🍷🍝🐱
Cevap
6Cevap
Hayırlısı buymuş demek ki gadası
Ben sana o kadar dedim karışma, banane banane dedin al sjsjsj çık şimdi işin içinden sksksk
hfgfgh ziyan oldular
Bir demet gibi jzjz
Teselli verecek bir durum yok, olmamış ayrılmışlar hayırlısı olsun denir
AAA o nasıl kötü bir olay. Inşallah vazgeçerler
Evlenmek kadar boşanmakta normal haklarında hayırlısı
Boşanmanın tesellisi olmaz ki eğer anlaşarak oluyorsa, hayırlısı olsun dersin yani
hep senin yüzünden boşadılar işte püü
hahahaha ben naptımy av
Yani iki aklı başında insan senlik bişey yok bence. Hiç vicdan yapma
Elini sallayasan doksani de geç 😂
her şey olacağına varır fazla dert etme
Bana kimse teselli vermedi boşandığımda. Oluruna bırakıcaklar
Verme teselli sjdjd
Sen karışma zaten başlatan sensin
Teselli verme bence hiç karışma.
Kendi hallerine bırak
teselli zor.
Yeni biriyle tanıştırirsin
verilmez
Hayırlısı buymuş de
sen evlen kızla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?