Abim okulu bıraktı yurdışına gitti neden gittiğini bize söylemiyor, birkaç yıl sonra gelicem diyor. Pis bi işe karışmış olabilirmi?

Bunu nasıl anlayabiliriz, abim 20 yaşında, parası da yoktu, babamın ona devrettiği eski arabasını satıp gitmiş

Abim okulu bıraktı yurdışına gitti neden gittiğini bize söylemiyor, birkaç yıl sonra gelicem diyor. Pis bi işe karışmış olabilirmi?
Cevapla