Üniversite mezunu olarak 24-25 yaşından sonra aile evinde yaşam nasıldır sizce?🙄
1 ay
bence hiç sorma şu dönemde kısa da olsa kalman geriyor mezun olur olmaz artık hop al sana iş demiyorlar en azından bikaç ay bunu tadarsın gerçek hayat tadı verir
1 seneden beri evdeyim geçen sene mezun oldum 5 yıl okudum bu sene kpss gireceğim ama gitmiyor hiç arkadaşım da yok tüm gün evdeyim, babama çalışayım diyorum o da çalışmamı istemiyor ilk baş kpss diyor, ben de ne yapayım bazen ağlıyorum valla sinirden 😅 gittim hızlandırılmış kpss kursuna yazıldım o da ne zaman başlar Allah bilir 🥲
Bu yaşlarda aile evinde kalmak hem konforlu hem yorucu olabiliyor 😅 Bir yandan masrafın az oluyor sevgi ve güven alanın hazır oluyor 🏡 Ama özgürlük isteğin artıyor her karara karışılınca sıkışmış hissedebiliyorsun 🙃
Kendine özel alan yaratman önemli odanı düzenle programını netleştir sınırlarını sakince konuş ✨💬
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?