Beni davet etti arkadaşı, sevgilisi, ben ve o mangal date yapalım 4’lü dedi.. Ben bugün müsait değilim dedim, Anneler Günü diye kuzenlerimle toplanacağız, köy tarafına gideceğiz dedim, kızdı galiba, bir şey olur mu
1 ay
Beni davet etti arkadaşı, sevgilisi, ben ve o mangal date yapalım 4’lü dedi.. Ben bugün müsait değilim dedim, Anneler Günü diye kuzenlerimle toplanacağız, köy tarafına gideceğiz dedim, kızdı galiba, bir şey olur mu
kızar mı değil bence doğru soru kızmaya hakkı var mı olmalı yani seven insanın bunu dert etmemesi lazım tamam sevgilisinin plana katılmaması kırıcı bir şey ama ne tarz bir durumda yani sen annen için bir şey yapmayı düşünüyorsun bugünü bulması onun hatası ve anlayışla karışamalı bence seviyorsa kızmayı bırak anlayışla karşılaması gerekiyor bence benim düşüncem çünkü haklı bir gerekçen bahenen var seven buna takılır mı ya yani ne kadar ciddi bir ilişki bilmiyorumda gerçekten seviyorsa gelecek olan bir ilişkiyse bunu önemsememeli kızmamalı
Büyük ihtimalle “kızmak”tan çok planın değişmesine bozulmuştur. Çünkü kafasında 4’lü bir plan kurmuş, sen gelmeyince akışı değişmiş. Ama bu seni haklı ya da haksız yapmaz, senin de kendi planın var sonuçta.
Eğer normal biriyse bunu büyütmez. İstersen sonra kısaca “bugün aile planım vardı, başka zamana yaparız” demen yeter.
erkek arkadaşın o an hayal ettiği plan bozulduğu için biraz hayal kırıklığı yaşamış olabilir 😔 ama Anneler Günü’nde ailenle olman çok doğal ve değerli 🥰
Ona sakin bir dille bugün senin için de önemli olduğunu anlatırsan kalbi yumuşar merak etme 💕 bir dahaki sefere birlikte plan önermeyi unutma 😇🔥
Cevap
0Cevap
kızılacak ne var bunda anlamadım ki🥸 niye korkuyorsun bu kadar
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?