Benden ayrilan herkes neden daha mutlu ve yukseliste gibi geliyor, sorun bende mi?

Bazen ciddi manada moralim bozuluyor ilk ayrılırken beni üzseler aldatsalar dahi üzülmüyorum elbet üzülür pişman olurlar diyorum ama yok bir iki kere yokluyorlar sonra bir bakıyorum yükselişteler mutlular psikolojim bozuluyor resmen. Miller beddua ettim ahım tuttu diye ortamda övünürken ben ah etsem de adamlar daha mutlu oluyor bana dönüyor herhalde

Benden ayrilan herkes neden daha mutlu ve yukseliste gibi geliyor, sorun bende mi?
Cevapla