Kendimi hep kötü değişik rahatsız hissediyorum neden hep böyleyim başkalarına bakıyorum hepside mutlu?

Kendimi hep kötü değişik rahatsız hissediyorum neden hep böyleyim başkalarına bakıyorum hepside mutlu?
Cevapla