Egosuz bir insanim, ama insanlar neden tuhaf?

Mesela Instagram'da o hafta bir yere gitmiş olsa hafta sonun nasıl geçti, tavsiye eder misin vs tarzı sohbet ederim

Bir insan güzel olmuşsa güzel görünüyorsun derim, maşallah derim. İş yerinde her insana selam verir günaydın derim, modu yerindeyse nasılsınız bugün derim iyi haftalar derim

Kendim evli değilim, çocuğum da yok. 32 yaşına gireceğim. Kendim istemedim o sebeple çok umurumda da değil açıkçası ama çocuğu, eşi birlikte mutlu insanlar görünce seviyorum, art niyet beslemiyorum ama öyle insanlar görüyorum ki onlar gidiyor biz gidemiyoruz diye beter olsunlar, başlarına bir şey geldiyse oh olsun diyebiliyorlar. Abi sizi hiç mi sevmediler ya?

Egosuz bir insanim, ama insanlar neden tuhaf?
Cevapla