Geçmişinizin bedelini birilerine ödettiniz mi?

Kimle tanışsam geçmişi sıkıntılı yok mesafe ilişkisi, yok 4 senelik sevgili oldum nişanlandım ailesi beni kullandı, yok evlenip boşandım. Kimseye tahammülüm yok, eski neşemi aldılar eskiden senin gibi neşeliydim ben de bilmem ne duymaktan bıktım artık. Abi hayatınızda olmadığımız bir zaman diliminin bedelini niye bize ödetiyorsunuz, sizin yüzünüzden erkeklere güvenim kalmadı sonra da ben patavatsızım, benim ağzım pis oluyor siz de bu kadar ılık g0t olmasaydınız 🙄😒 hepimiz geçmişte üzüldük ama adam gibi karşımıza çıkan insanlardan da çıkarmadık acısını kimse hayatınızda olmadığı bir dönemin acısını çekmek zorunda değil ne sevmekten anlarsınız ne sevilmekten yazık kafanıza..
Geçmişinizin bedelini birilerine ödettiniz mi?
Cevapla