Kimle tanışsam geçmişi sıkıntılı yok mesafe ilişkisi, yok 4 senelik sevgili oldum nişanlandım ailesi beni kullandı, yok evlenip boşandım. Kimseye tahammülüm yok, eski neşemi aldılar eskiden senin gibi neşeliydim ben de bilmem ne duymaktan bıktım artık. Abi hayatınızda olmadığımız bir zaman diliminin bedelini niye bize ödetiyorsunuz, sizin yüzünüzden erkeklere güvenim kalmadı sonra da ben patavatsızım, benim ağzım pis oluyor siz de bu kadar ılık g0t olmasaydınız 🙄😒 hepimiz geçmişte üzüldük ama adam gibi karşımıza çıkan insanlardan da çıkarmadık acısını kimse hayatınızda olmadığı bir dönemin acısını çekmek zorunda değil ne sevmekten anlarsınız ne sevilmekten yazık kafanıza..
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar