Şiddet dolu çocukluktan sonra hapse giren babayı affedip aramalı mıyım?

Merhaba, kısa anlatmaya çalışıcam. Ben mutlu bir ailede büyümedim, şiddet gören bir anne, öfke problemleri, bencilliği had safhada olan bir babayla büyüdüm. Öyle ki, hatalarımın karşılığı dayak, günlerce aşağılanma. Aaa sonra bu kız normal değil deyip beni düzeltmeye çalışan psikologlara götüren baba, proje gibi… Bir kız çocuğu babasıyla sohbet edemez mi, başına bir şey geldiğinde arayamaz mı? Arayamadım. Evlendim sonra, yabancı gibi gitti geldi evime. Sorunlarım oldu, eşimin ailesinin önüne attı. Ameliyat oldum, gelmedi. Şimdi de kendisi en üst rütbeden tutuklu yargılanmak için cezaevine girdi ama gelin görün ki hayırsız evlat ben olsum gitmediğim için, numaramı vermediğim için. Kardeşlerim dahi bugün o zaman değil diyor ama benim içimden gelmiyor çünkü ben çok düştüm, kimse yoktu ama şimdi de benden vicdan bekleniyor. Ben ne yapacağımı da bilmiyorum.
Şiddet dolu çocukluktan sonra hapse giren babayı affedip aramalı mıyım?
Cevapla