Merhaba, kısa anlatmaya çalışıcam. Ben mutlu bir ailede büyümedim, şiddet gören bir anne, öfke problemleri, bencilliği had safhada olan bir babayla büyüdüm. Öyle ki, hatalarımın karşılığı dayak, günlerce aşağılanma. Aaa sonra bu kız normal değil deyip beni düzeltmeye çalışan psikologlara götüren baba, proje gibi… Bir kız çocuğu babasıyla sohbet edemez mi, başına bir şey geldiğinde arayamaz mı? Arayamadım. Evlendim sonra, yabancı gibi gitti geldi evime. Sorunlarım oldu, eşimin ailesinin önüne attı. Ameliyat oldum, gelmedi. Şimdi de kendisi en üst rütbeden tutuklu yargılanmak için cezaevine girdi ama gelin görün ki hayırsız evlat ben olsum gitmediğim için, numaramı vermediğim için. Kardeşlerim dahi bugün o zaman değil diyor ama benim içimden gelmiyor çünkü ben çok düştüm, kimse yoktu ama şimdi de benden vicdan bekleniyor. Ben ne yapacağımı da bilmiyorum.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer