Tek dertleri evlilik, eğlenip mutlu olan 1 kişi bile tanımıyorum, hepsi pişman ama bıkmıyor
Biri de gelip çok mutluyum demedi
Biri de gelip çok mutluyum demedi
Cevap
4Cevap
Yani tanıdığım bir çok kişi var tabi sana denk gelmemiş olabilir sevdiyiyle evlenince bence o kadar da kötü olmuyor
Hepside 10 yılık 3 yılık 5 yılık aşık olduğu kişilerle evliler
Yani normalde hiç denk gelmedim ama benim tanıdıklarımin tabi geçim sorunu falan yok hepsi fabrikatör sahipleri avukat hakim gibi kişiler yani para da bu aşka destek olmuş biraz çünkü bazı kişiler ne kadar severse sevsin geçim herzaman engel olabiliyor aşkin soğumasına onun dışında bir insan neden mutlu olmazki
Bunlar çok zengin aşırı zengin. Ama
Ama burada erkekler sevgilerini asla göstermez. Çocuklara bakkk tek sevgi gösterisi bu
Büyük adam ne derse o.
Sinirim bozuluyor evlen diyorlar
Onların istediği ağır abi biri istemiyorum
Yok onunla evleniceksinnn diye zorluyorlar yok ailemize Göreyimiş
Bunlar aşırı zengin ve sert insanlar
Bu adam benimle gezmek istemez ki işim var gelemem der böyle katı insanları sevmiyorum eğlenceli komik insanları seviyorum.
Hmm senin derdin anlaşıldı asında senin savaşın çevren ya da mutsuzluk deyil sen kafama göre benim istediyim biri olsun kaba biri deyil kahvahane erkeyi gibi biriyle deyilde hayatı gezmeyi bilen daha romantik ve yumuşak tipli biri istiyorum diyorsun enazinda evin yolunu bulur 😀 tabiki bu durumu düşünmek senin en doğal hakin bence yani kimsenin istediği birini kabul etme bence kendi tercih etiyini kabul et ya da etir
Kahvehane tipli nasıl bilmiyorum. Adam ABD yaşıyor babası ile babam aile dostu tutturdular kabul ediceksin istemiyorum neden anlamıyorlar. Kafam almıyor
Gülen şakalaşmayı bilen biri yerine neden böyle aşırı sert gözüken biriyle evleneyim. Şu kafadalar. Kadın çalışmaz çocuk yapar çocuğa bakar
İğrenç ailemm beni anlamıyor
Yani dediyin şekil tabiki yaşanilmaz tarzın çok farklı artı düşüncen bu yüzden listeni deyiş ya da ailenin elindeki listeyi kopar kendi kitabını oku kabul etme
Her mutlu aileler birbirine benzer. Her mutsuz ailenin mutsuzluğu kendinedir.
Mutsuzlar o yüzden hep sitem içinde
Mutlu değiler. Sürekli kocasından kaynanasından bahseden kadın nasıl mutlu olabilir.
Sadece evlenmek için evlenmiş ruh ikizi değil. Aşırı zenginler tamamı ama fakir hayatı yaşıyor ben bile ondan güzel hayat yaşıyorum. Sürekli çocukları ağlıyor sürekli çocuklarla ilgileniyor iğrenç
Ne diyorum? Mutlu olanlar zaten biz mutluyuz diye gezmezler. Mutlulugunu anlatmayacaksin nazer deger
İnsanlar o yuzrn hep mutsuzluklaribi anlatırlar
Görüyorum mutlu değil tam tersi mutluyuz diyorlar ama değiler. Genç yaşta evlenip 3 tane çocuğu olmuş.
İğrenç.
Tamam kardeşim sen en doğru bilensin. Herkes sana göre mutsuz
Kocası tek derdi para para kicasinin ailesiyle birlikte yaşıyor nasıl mutlu olsun
Tamam evlenme
Evlenme😅
Bu zamanda olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evlilik baskısından bunalmış olman çok normal 🤯 Sürekli aynı konunun açılması insanı evlilikten soğutuyor zaten. Sen istemiyorsan şu an evlenmek zorunda değilsin 💯 Kararın ne olursa olsun değerli. Mutlu evlilikler de var ama bu senin hayatın. Sınır koymaya hakkın var. “Bu konuyu konuşmak istemiyorum” demen yeterli 💬✨