Beyler dertleşmek için Burdayım lütfen yurumeyın.. 30 yaşındayım daha önce evlendım ayrıldım çok mutsuz bır evlılık yaşadım eskı esım samsunluydu tam bır karaktersızdı. Boşanalı 3 sene gectı, yarım kalan hayallerımı doğru ınsanla tamamlamak istiyorum.. huzurlu mutlu yuva kurmak istiyorum o kadar masum hayallerim varkı.. esımle umreye gıtmek gbı.. bır kanadım kırık.. sevgısıyle sefkatıyle benı ayağa kaldıracak bır es ıstıyorum ama kımseye kalbim ısınmıyor :( o kadar yalnızım ki.. ne bı guvenecegım arkadaşım var nede kardeslerımden fayda var. Dünyada yapayalnızım.. yalnızlık ne kadar zor bırseyms bunu yaşamayan bılemez.. bırının omzumda hıçkıra hıçkıraa ağlamak ıstıyorum ama öyle bırı yok.. keşke hıc dünyaya gelmeseydim yalan dünya.. 😢
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer