Çok yalnızım ağlıyorum dertleşecek bırılerı var mı?

Beyler dertleşmek için Burdayım lütfen yurumeyın.. 30 yaşındayım daha önce evlendım ayrıldım çok mutsuz bır evlılık yaşadım eskı esım samsunluydu tam bır karaktersızdı. Boşanalı 3 sene gectı, yarım kalan hayallerımı doğru ınsanla tamamlamak istiyorum.. huzurlu mutlu yuva kurmak istiyorum o kadar masum hayallerim varkı.. esımle umreye gıtmek gbı.. bır kanadım kırık.. sevgısıyle sefkatıyle benı ayağa kaldıracak bır es ıstıyorum ama kımseye kalbim ısınmıyor :( o kadar yalnızım ki.. ne bı guvenecegım arkadaşım var nede kardeslerımden fayda var. Dünyada yapayalnızım.. yalnızlık ne kadar zor bırseyms bunu yaşamayan bılemez.. bırının omzumda hıçkıra hıçkıraa ağlamak ıstıyorum ama öyle bırı yok.. keşke hıc dünyaya gelmeseydim yalan dünya.. 😢
Çok yalnızım ağlıyorum dertleşecek bırılerı var mı?
Cevapla