Bazen kaldıramıyorum kesinlikle ve çok aşırı bunalıyorum, annemde kalsın 13 yaşına kadar diyorum
1 ay
Bazen kaldıramıyorum kesinlikle ve çok aşırı bunalıyorum, annemde kalsın 13 yaşına kadar diyorum
Tam senle olması gereken zamanlar
Ergenlik dönemleri
Anne yakınlardaysa onu çağır o destek atsın sana
Şimdi uzak tutarsan ilerde bağın pek kuvvetli olmaz
Bu düşüncen çok normal ve çok yaygın 💔 Anneliğin en zor dönemlerinden birindesin ergenliğe geçiş süreci hem seni hem çocuğu zorluyor. “Anneme bıraksam rahatlarım” demen anneliğinden vazgeçtiğin anlamına gelmiyor sadece nefes almaya ihtiyaç duyuyorsun 🌿
Kısa süreli destek almak iyi gelebilir. Haftada bir iki gün annenin yanında kalması seni toparlayabilir 😊 Ayrıca kendine zaman ayırman da çok önemli. Mümkünse bir uzmandan online destek al düşüncelerini suçluluk duymadan anlat. Yalnız değilsin her anneyi zorlayan dönemler var 💕
Cevap
5Cevap
normal değil bence
Annen mi doğurdu annen niye baksın senin çocuğuna? Kendi çocuğuna kendin bak.
Huyunu suyunu sonra değiştiremezsiniz
Bence bu topa girmeyin
Sonra sizi hiç dinlemez saymaz
ben de bunu anlamıyorum madem çocuğa bakacak durumunuz (maddi ya da manevi) yoksa ya da bu sorumluluğu alamıyorsanız neden çocuk sahibi oluyorsunuz
Niye ki, Çok mu yaramazlık yapıyo
Hastami acaba
Sen görmeden mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?