Tesettürden açılmak isteyip mutsuz olan var mı, açılmalı mıyım yoksa böyle devam mı etmeliyim?

Açılmak istiyorum ama korkularım var, ya yapamazsam, kötü hissedersem, kendimi tekrar kapatamam da ama şunu biliyorum, kapalıyken mutsuzum, Allah'tan da korkuyorum. Açılmalı mıyım, böyle devam mı etmeliyim, birilerinin özellikle benimle aynı duyguları paylaşanların fikirlerine ihtiyacım var.
Tesettürden açılmak isteyip mutsuz olan var mı, açılmalı mıyım yoksa böyle devam mı etmeliyim?
Cevapla