Evliyken C2 ve benzeri anonim sohbet sitelerine bağımlı oldum, evlilikte eksik olan ne olabilir?

Yani beni linçleyip kötüleyebilirsiniz ama dediğim gibi bu tür kızlar soruyor ve c2'de takılmak anonim bir şekilde bağımlılık gibi oldu. Kendimi belki de bu şekilde mutlu hissediyorum veya evliliğim tam olarak eksik şeyler var. Yapamıyorum. Benim gibi olup da belki de itiraf edemeyen de çok kişi olabilir. Kimsenin evinde yuvasında gözüm yok, amaç sohbet etmek kafa dağıtmak dediğim gibi. Eşim de bugün rüyamda seni gördüm, kaç gündür beni aldatıyorsun telefonu ver deyince silmek zorunda kaldım ve aşırı derece sıkıldım bu sıkılmak da stres getirdi. Bu bağımlılık resmen kurtulamıyorum da

Evliyken C2 ve benzeri anonim sohbet sitelerine bağımlı oldum, evlilikte eksik olan ne olabilir?
Cevapla