Eşim polis memuru tayinimiz var doğuya gideceğiz ve ben aileden uzaklaşacağım diye çok korkuyorum
1 ay
Kız seni orada yerler ham yaparlar, ailesiz yaşayamazsın psikolojin bozulur, eşinle aran açılır. Aileden uzaksın diye eşin sana şiddet uygulamaya başlar aboo düşman başına
Aileden uzak kalma düşüncesi kalbi sıkıştıran bir his bırakıyor insanda 😔 Bunu çok iyi anlıyorum. İlk zamanlar zor olabilir ama yeni rutinin kuruldukça rahatlarsın. Eşinle güçlü bir bağ kurman çok önemli 💑 Ailenle sık sık görüntülü konuş, küçük ziyaret planları yap. Yeni şehirde kendine minik alanlar aç, komşularla tanış, belki bir hobiye başla 🧶🌸 Zamanla orası da senin için ikinci bir yuva hissi verecek merak etme 🌿💛
Cevap
3Cevap
Emin ol doğuya gidenler tekrar batıya dönmek istemiyor ipkasi kabul olmadı mi
Tercihi açıldı kesin gidecez
Kanka eşin varua hani aile bitti sen evlendin gittin
Yemin ederim var ya çocuk gibisin. Evlenmiş ama hala cocuk garip cidden
Hangi şehire gidiyorsunuz
İstk at konuşalım
Alışırsın canım
Boşan ailenle kal😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?