Ailemden uzakta yaşamaya alışamıyorum, nasıl alışırım?

Merhaba. Bir senelik evliyim. Normal de İstanbul'da yaşıyorum ama eşimin görevi nedeniyle Şırnağa taşındık. Eşim çok iyi bir insan ama ben annemden uzakta yaşamaya alışamadım. Her zaman üzülüyorum ağlıyorum. Görev süremiz bir sene. Bu şekil de olanlar var mı?

Ailemden uzakta yaşamaya alışamıyorum, nasıl alışırım?
Cevapla