Daha önceden sordum çoğu kişi alakasız şeyler yazdı. Şimdi anılarınızı yazın sadece.
1 ay
Ben cezaevine girmedim çok şükür ama nezaret anılarım vardır 😂🤝
Cezaevine girenlerden ne anı bekliyorsun ki sen? Sana şunu diyeyim geneli oraya düşünce, namaz kuran vb bir bakıyorsun melek olmuşlar taaa ki çıkana kadar, çıktıkları zaman ise daha beter oluyorlar.
Birebir cezaevi deneyimim yok ama danışanlarım üzerinden çok fazla hikâye dinledim 🕊️
En ortak duygu şu oluyor: İlk gün çok büyük bir korku ve yalnızlık. Zamanla insan oraya da uyum sağlıyor ama içerde en çok özlenen şey sevdiklerinin dokunuşu ve özgürce gökyüzüne bakmak 🌧️💔
İstersen duyduğum bazı detayları da paylaşabilirim 🌿
Cevap
3Cevap
Cezaevi içerisinde insanlar ve ortam çok farklı hatta hangi cezaevinde olduğun ne tip bit bölümde kaldığına göre değişir kimisi namaza başlar kimisi eşya yapar kişiye göre değişir yani
Dinleyin ulan develer..
Rusya da gurdim
Ukrayna
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?