Ben 29 yaşındayım, bekarım, hiç evlenmedim, sevgilim 38 yaşında, evlenmiş, boşanmış, çocuğu var, ciddi düşünüyoruz, ailem karşı çıkıyor
1 ay
Ben 29 yaşındayım, bekarım, hiç evlenmedim, sevgilim 38 yaşında, evlenmiş, boşanmış, çocuğu var, ciddi düşünüyoruz, ailem karşı çıkıyor
Ailenin tepkisini anlamak zor değil, çünkü onlar klasık kalıplarla düşünüyor. Ama hayatı sen yaşıyorsun. Kadın boşanmış, çocuklu diye bitmiş ya da değersiz değil. Önemli olan aranızdaki bağ ve ortak hedefler. Çocuğu varsa bu da onun bir parçası, bunu kabullenmen gerek. Ailene zaman tanı, zorlama. Ama son karar senin. Eğer bu kadınla mutlu olacaksan ve çocuğa da babalık yapabileceksen, ailen ikna olur zamanla. Olmazsa da sen yoluna devam edersin.
Şu şekilde söyleyeyim inanın karşı tarafın çocuğu olmasa rahatlıkla evlenin derdim. Kuzenim de evlendi çocuğu yüzünden bazen araları açıldı Çünkü annesinden dolayı sürekli kuzenimle eşinin hayatına karışmaya başladı.
Ailen haklı.
onları dinle.
şu an çok seviyor olabilirsin. Ama inan çoğu zaman çocuğun dertlerinden, adamın sırtında taşıdığı geçmiş evliliğinden gelen yüklerden dolayı ilişkiniz zaman zaman bozulacak. Zamanla sevginiz de azalacak.
seni en çok ailen düşünür inan
Kalbin çok dolu hissediyorum 💔 Bu durumlarda en önemlisi önce kendine sormak: Onunla hayat kurmaya gerçekten hazır mısın ve çocuğunu da hayatına almaya istekli misin? 🤍
Ailenin kaygılarını sakince dinle, sonra da duygularını net ve olgun şekilde anlat. Zamanla onların seni ne kadar kararlı gördüğü çok belirleyici olur 💫 Eğer partnerin sana saygılı sevgi dolu ve sorumluluk sahibi ise ailenle tanıştırıp önyargılarını kırmak için küçük adımlar atabilirsin 🌿
Cevap
5Cevap
Ailenin karşı çıkması, senin hiç evlenmemiş olman ve bence haklı
E öldür o zaman sende
İki medeni insan gibi karşınıza alın konuşun
evlende gör... bir yıla dulsun
Ailen haklı
Haklılar kullanılmış mal neden alasin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?