Bence insanın ruhunu yormayan birkaç kişi, herkesten daha kıymetli… Çünkü huzur, kalabalıkta değil; yanında kendin gibi hissedebildiğin insanlarda...

Bence insanın ruhunu yormayan birkaç kişi, herkesten daha kıymetli… Çünkü huzur, kalabalıkta değil; yanında kendin gibi hissedebildiğin insanlarda...

Evet, “az insan çok huzur” bence sadece kalabalıktan uzaklaşmak değil, hayatında gereksiz yükleri azaltmak gibi bir şey. Çünkü insanı en çok kalabalık değil, yanlış insanlar yoruyor. Sürekli kendini açıklamak zorunda kaldığın, seni anlamayan ya da olduğun gibi kabul etmeyen kişiler arasında insan ister istemez daralıyor. Ama az insan da tek başına çözüm değil. Önemli olan, hayatında kalan insanların sana iyi gelmesi, yanında kendin gibi olabildiğin bir alan bırakması. Bazen az kişiyle çok daha derin bağ kurarsın ve bu da sana gerçek huzuru verir. Yani huzur, kalabalığın azalmasında değil, doğru insanların kalmasında gizli.
Evet, ben de bu düşünceyi çok savunuyorum. Fakat “az insan” kısmına ulaşmaya çalışırken bazen iyi insanları da eleyip, farkında olmadan yanlış kişileri yanımızda tutabiliyoruz. Bence insan seçerken çok daha dikkatli olmak gerekiyor.
Az insan her zaman huzur değil. Huzur dış çevreye bağlı olmamalı, sahip olduğun insanların kalitesi de önemli. Bazen de çok çevren olmadığı için aksine yalnızlık hissi ağır basar.
Kalabalık bir ailede büyüdüm. Etrafımda hep insanlar vardır. Ama zamanla sadeliğin, sessizliğin ne kadar da güzel olduğunu farkettim. Az insan, çok huzur gerçekten de mutluluk.
Ruhunu yormayan birkaç insanın değerini çok iyi anlatmışsın 🥺❤️ Bence mutluluğun sırrı sayıda değil ilişkilerin niteliğinde. Kalabalığın içinde de yalnız hissedebilirsin ama iki kişiyle dünyan şenlenebilir 🌸 Ben de yaş aldıkça çevrem azaldı huzurum arttı. Az insan bol samimiyet çok huzur diyebilirim 😌✨
Cevap
9Cevap
Doğru insan çok huzur
Az olsun öz olsun. Az insan iyidir. Nerede çokluk varsa orada sıkıntı çok olur. Kim sana huzur veriyorsa on tane boş insandan iyidir
bu söylediğinin Antep yöresine dair açılımı nerede çokluk, orada b.. k. tur, eminim😀
🫶
Az ve öz insan kişiye yaterli kalabalık olan yerde duman çok tüter
Az insan çok huzur Formül çok basit ama uygulaması bir ömür sürüyor 😅
Az insan çok Huzur iyidir. Nerde çokluk orada bla baa
Huzur içten olduğunda insanlar çok olsa da olur
Basit bi çikolatanın verdigi mutlulugu bile vermeyen insanlar var. Tanrı o insanlarla sizi karşılaştırmasın amen.
Ne kadar çok insan o kadar kaos.😄
Bu mutluluğun sırrı değil ama mental olarak rahatlatan şeylerden biri.
Kesinlikle evet
Ne kadar az o kadar iyidir dogru demis diyen
Az insan tercih ederim her zaman
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?