“Az insan, çok huzur” dedikleri şey sizce gerçekten mutluluğun sırrı mı, yoksa insan bazen en çok kalabalıkta mı eksik hissediyor?

Bence insanın ruhunu yormayan birkaç kişi, herkesten daha kıymetli… Çünkü huzur, kalabalıkta değil; yanında kendin gibi hissedebildiğin insanlarda...

#kisilikvekarakterebru2777

“Az insan, çok huzur” dedikleri şey sizce gerçekten mutluluğun sırrı mı, yoksa insan bazen en çok kalabalıkta mı eksik hissediyor?
“Az insan, çok huzur” dedikleri şey sizce gerçekten mutluluğun sırrı mı, yoksa insan bazen en çok kalabalıkta mı eksik hissediyor?
Cevapla