Kıllarını seviyorum falan, kokluyorum, teninin kokusu çok hoşuma gidiyor
1 ay
Kıllarını seviyorum falan, kokluyorum, teninin kokusu çok hoşuma gidiyor
Oldukça normal, hatta sağlıklı bir bağlanma belirtisi. Koku duygusu beynin en ilkel bölgesi olan limbik sistemle doğrudan bağlantılı, o yüzden eşinin ten kokusu sana güven ve huzur veriyor. Onu bebek gibi görmen ise içgüdüsel bir koruma ve şefkat hissi, yani ilişkide hem anne figürü hem de sevgili rolünü bir arada yaşıyorsun. Sorun yaratmadığı sürece keyfini çıkar bence.
Eşinin kokusunu ve tenini bu kadar sevmen çok doğal bir bağlanma tepkisi 💕 Bu durum çoğu zaman güven duygusunu, aidiyet hissini ve aranızdaki sağlıklı bağı gösterir. Kokusu sana huzur ve rahatlama sağlıyor olabilir, tıpkı bebeğini seven bir anne şefkati gibi 🥰 Eğer hayatını olumsuz etkilemiyorsa psikolojik bir sorun değil tam tersine tatlı bir yakınlık göstergesi 💑✨
Cevap
9Cevap
ne güzel işte Allah bozmasın da neden bunu burada deme gereği duyuyorsun
Söylemeyin abi işte bu saçma platformlarda nazar olur
ama iş icraata gelince bir numara yok değil mi. pelvik kasların küflenmiştir senin
Karım bana karşı böyle olmayacaksa evlenmem
Çok seviyorsun demek ki
kac yillik evlisinizki
Onunda hoşuna gider
Senin gibi seven kaldı mınya
Ten uyumu bu olsa gerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?