Eşim bir anda soğuk davranmaya başlamıştı, ben de wp okuttum, iş arkadaşı odasındaki kızla konuşmuşlar. Eşim öğle arası neredesin diye sormuş, o da şuraya gidiyorum, eşim de nereye demiş. Her neyse, sorma sebebi, odadakiler eşimin arkasından bir şey diyor muymuş. Sonra ben evi terk ettim. Terk ettiğim gün yine barışır gibi olduk, kızı instadan çıkarttırdım, bir gün sonra da gidip sms'den kıza açıklama yapmış neden çıkarttığıma dair. Sonra abi diğer günde işte kız vicdan yapmış, eşim o gün kızı bir günde 4 kez aramış, toplam 2 saat konuşmuşlar.. Ben bunu buraya gelince öğrendim, olaylar uzadı, eşim bana eskisi gibi davranmıyor, kaynanam dahil oldu olaya, soğuk diyorum, eşim de ben bu kızı uyarmıştım, soğuttu, bana bunları yaptı diye geçmişte hatalarımı söyledi. Ya ne yapmaya çalışıyor anlamadım, kıza karşı bir şey hissediyor da beni mi suçlu göstermek için hatalarımdan bahsediyor, ben anlamadım. Eşim de bu kız olayından önce ben seni uyardım, soğurum bağırışlarından vs vs diye dedi. Kızla alakası yok dedi. Ama çarşamba perşembe soğuk yaptı, cuma mesajını yakaladım, ondan önce soğuk yaptım diyor da, eşimin ağzını aramak için dün de konuştun kızla demiştim, susmuştu. Ben ne düşüneceğim? Kaynanam da benden biliyor şu anda. Tamam kız olayında bana hak verdi ama eşim haksız çıkmamak için beni mi anlattı, ne yapacağım
Eşim bu kız muhabbetinden önceki kavgalarımızdan bağırışlarımdan karışmalarımdan dolayı böyle olduğunu söylüyor bu kızı yakalamadan 2 gün önce de uyarmıştım seni ben soğursam biter diye üste çıkıyor. Ama o gün kızla yazıştıysa önceki günler de yazışmış olabilir nerden bileceğim? Son gün yakaladım ben, o günün dününü de konuştun diye ağzını aradım okuttum sandı. Konuşmadım demedi. Yaniiii eşim de haklı çıkmak için mi bunları anlatıyor anlamadım? Eskileri bahane ediyor? Evden işe, işten eve geliyor da aklıma nedense bu kızdan hoşlantı ayarlayıp beni boş ver edecekti diyor
Eşim bu kız muhabbetinden önceki kavgalarımızdan bağırışlarımdan karışmalarımdan dolayı böyle olduğunu söylüyor bu kızı yakalamadan 2 gün önce de uyarmıştım seni ben soğursam biter diye üste çıkıyor. Ama o gün kızla yazıştıysa önceki günler de yazışmış olabilir nerden bileceğim? Son gün yakaladım ben, o günün dününü de konuştun diye ağzını aradım okuttum sandı. Konuşmadım demedi. Yaniiii eşim de haklı çıkmak için mi bunları anlatıyor anlamadım? Eskileri bahane ediyor? Evden işe, işten eve geliyor da aklıma nedense bu kızdan hoşlantı ayarlayıp beni boş ver edecekti diyor
Güncellemeler
1 ay
Arkadaslar ben evi terk ettim ya, terk ettigimden sonra istr kizi aramis ama bir kez aramis bir gun boyunca 2 saat konusulmus toplam ben gelene kadar baska aramamis ama
Güncellemeler
1 ay
Ya esime guvenmiyorum wp dan konusup siliyor galiba bunu nasil anlicam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer