Sizin kendinizi yaninda cok guvende hissttiginiz biri var mi?

benim vardi ama cok garipti hic konusmadik cok kisa konusmalarimiz oldu ama ben manyak gibi seviyordum oda beni sevdi bi ara sanirim ama 2 haftalik bir seydi zaten kendisi günde 10 kizla konuşur ben hâlâ seviyorum 2 hafta önce engel yedim yazsam mi yazmasam mi diye çok düşündüm topladim cesareti yazdim neden yazdin a. k dedi hellallik istedim etmedi başta ben ne yaptım dedim hiç dedi baya bi konustuk 1 saat falan helal etti oda bu konusmadan 2 gun sonra engelledi ben neden engellediğini çozemiyorum ama onunla konusurken asiri samimiydi kendisi dedi basta ne bu samimiyet..

Sizin kendinizi yaninda cok guvende hissttiginiz biri var mi?
Cevapla