Eski yakın arkadaşımla aynı odada kalmaya devam etmek hata mı, oda değişmeli miyim?

Şimdi ben bu odaya o ex yakın arkadaşımla aynı odada olmak için gelmiştim daha sonra olaylar falan oldu bence büyütülmeyecek şeylerdi ama neyse. Onlar beni görmezden gelince ben de doğal olarak onlarla yakınlığımı kestim başka kişilerle yakın oldum. Haziranın sonunda okul bitecek 2 hafta bayramdan dolayı yokum. Bunları çıkarınca odada duracağım süre zaten 1 ay. Zaten daha birkaç ay önce oda değiştirdim bir daha uğraşmak istemiyorum ben de dedim ki sene sonunda değişirim şu an uğraşamam. Bana gelmiş diyor ki yüzsüz gibi aynı odada kalmaya mı razısın bu nasıl bir konuşma şeklidir ya. Hadi her şeyi geçtim zaten yurtta durmayı seven biri değilim 11'de girer sabah çıkarım yani. Değişmek istememem hata mı şu an için yanlış mı yapıyorum anlamadım

Eski yakın arkadaşımla aynı odada kalmaya devam etmek hata mı, oda değişmeli miyim?
Cevapla