Şimdi ben bu odaya o ex yakın arkadaşımla aynı odada olmak için gelmiştim daha sonra olaylar falan oldu bence büyütülmeyecek şeylerdi ama neyse. Onlar beni görmezden gelince ben de doğal olarak onlarla yakınlığımı kestim başka kişilerle yakın oldum. Haziranın sonunda okul bitecek 2 hafta bayramdan dolayı yokum. Bunları çıkarınca odada duracağım süre zaten 1 ay. Zaten daha birkaç ay önce oda değiştirdim bir daha uğraşmak istemiyorum ben de dedim ki sene sonunda değişirim şu an uğraşamam. Bana gelmiş diyor ki yüzsüz gibi aynı odada kalmaya mı razısın bu nasıl bir konuşma şeklidir ya. Hadi her şeyi geçtim zaten yurtta durmayı seven biri değilim 11'de girer sabah çıkarım yani. Değişmek istememem hata mı şu an için yanlış mı yapıyorum anlamadım
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer