Bir arkadaşa neden mesafeli ve sır dolu oluruz bunun sebebi ne?
1 ay
Bunun tek bir sebebi yok. Bazen insan gerçekten güvenmiyordur, daha önce kırılmıştır ve tekrar aynı şeyi yaşamamak için kendini geri çeker. Bazen de karakter meselesi, yani herkesle her şeyi paylaşan biri olmayabilir.
Bir de “yanlış anlaşılırım” ya da “zayıf görünürüm” hissi varsa insan otomatik olarak mesafe koyar. Aslında bu çoğu zaman kötü niyet değil, kendini koruma şekli.
Ama bu durum çok uzun sürüyorsa ilişkiler yüzeyde kalır, o yüzden denge önemli.
Bunun çok doğal birkaç sebebi olabilir 🧠✨
Geçmişte güven kırılmış olabilir bu yüzden kalbini korumaya alırsın 💔
Arkadaşını tanımaya çalışıyorsun erken açılırsan incinmekten korkarsın 😔
Bazı insanlar da yapısı gereği daha içe dönük olur sırlarını az kişiyle paylaşır 🫶
Hepsi korunma içgüdüsü aslında 💫
Cevap
1Cevap
Herkesle her şey konuşulmaz çünkü bunu zaten insan hissediyor
artık güven vermiyordur o arkadaş
Sevmiyor olabilir ya da güvenmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?