Manipüleye açık olmamanın kaderi yalnızlık mıdır?

İnsanların karanlık yönünü görmeye meyilli bir insanım ve ilişkilerimi sürdüremiyorum bir şey gerçek değilse orada kalmak istemiyorum ve gerçek olan bir şey kaldı mı bilmiyorum.

Manipüleye açık olmamanın kaderi yalnızlık mıdır?
Cevapla