Iyi bir insan olmadigimi dusundugum icin evlenemiyorum, bu dusunceyi nasil kirarim?

Geçmişte birileriyle konuştum, mesajlaştım internetten veya iş yerinden, onlarla olmadı bitti hiçbiriyle sevgili olmadım, sadece iki kişiyle oldum, onlar da iyi insan değillerdi benim aileme göre. Aslında ben eskiden iyi bir insandım, lise ve iş hayatı beni bozdu, kötü insan olmaya başladım ve psikolojik sorunlu bir hâl aldım. Ben kendimi düzeltmek istiyorum, birkaç senedir adım da attım, artık erkeklerle konuşmuyorum mesela, erkeklerle konuşmayınca da kendime daha fazla zaman ayırdığımı fark ettim. Mesela kişisel bakımıma daha fazla dikkat etmeye başladım, dış görünüşüme, temizliğime falan, ev işleri öğrendim, yemek yapmak, temizlik yapmak, örgü örmek gibi. Sonra dini inançlarıma daha bağlı olmaya başladım.

Iyi bir insan olmadigimi dusundugum icin evlenemiyorum, bu dusunceyi nasil kirarim?
Cevapla