Geçmişte birileriyle konuştum, mesajlaştım internetten veya iş yerinden, onlarla olmadı bitti hiçbiriyle sevgili olmadım, sadece iki kişiyle oldum, onlar da iyi insan değillerdi benim aileme göre. Aslında ben eskiden iyi bir insandım, lise ve iş hayatı beni bozdu, kötü insan olmaya başladım ve psikolojik sorunlu bir hâl aldım. Ben kendimi düzeltmek istiyorum, birkaç senedir adım da attım, artık erkeklerle konuşmuyorum mesela, erkeklerle konuşmayınca da kendime daha fazla zaman ayırdığımı fark ettim. Mesela kişisel bakımıma daha fazla dikkat etmeye başladım, dış görünüşüme, temizliğime falan, ev işleri öğrendim, yemek yapmak, temizlik yapmak, örgü örmek gibi. Sonra dini inançlarıma daha bağlı olmaya başladım.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer