Boşluk hissi yaşıyor musunuz?

Çok şükür, halim vaktim yerinde, annem babam yanımda, ailemin durumu da iyi ama içimde bir boşluk var. Aşksızlıktan galiba, hayatımda kimse olmadı ve şu sıralar bu hissi yoğun yaşıyorum.

Boşluk hissi yaşıyor musunuz?
Cevapla