Çok şükür, halim vaktim yerinde, annem babam yanımda, ailemin durumu da iyi ama içimde bir boşluk var. Aşksızlıktan galiba, hayatımda kimse olmadı ve şu sıralar bu hissi yoğun yaşıyorum.
1 ay
Çok şükür, halim vaktim yerinde, annem babam yanımda, ailemin durumu da iyi ama içimde bir boşluk var. Aşksızlıktan galiba, hayatımda kimse olmadı ve şu sıralar bu hissi yoğun yaşıyorum.
Bazen yalnızlık insanı iyi gelse de sevmek sevilmek değer görmek isteyebiliyorsun. Hayatım belli dönemlerinde bu oluyor. Özellikle Bu dönemlerde çok dikkat etmek lazım insan duygusal boşluğa düşünce yanlış kararlar verebiliyor
Öğretmenim sınav çalışıyorum bir de onun belirsizliği var
İşte onun da vermiş olduğu stresle bir boşluk hissi var. Hani insan şunu istiyor sınava çalışıyorsun stresi giriyorsun hayatında biri olsun ona destek versin değerli olduğunu önemli olduğunu hissettirsin değil mi
Evet aynen o şekilde
Hayatın stresi sınavın stresi insan rahatlamak istiyor bazen sayın hocam. Sınav stresi zordur Ne olacak kazanacak mıyım kazanamazsam ne olur kazanırsam ne olur kafada bir sürü soru işaretleri
Siz de mi sınav çalışıyosunuz
Ben öğretmenim hocam , sizin yaşadıklarınızı yaşadığım için bu şekilde konuşabiliyorum. Ama emin olun geçiyor geçici bir süre ve insan gerçekten çok fazla bunalıyor
Atandınız mı
Evet hocam Ben atamanı çok oldu. Sınav stresinin ne olduğunu çok iyi biliyorum O yüzden sizi gerçekten çok iyi anlıyorum. Bir de bölümünüz zorsa ve atanma sayısı azsa o insanı daha da fazla umutsuzluğa sürüklüyor
Okul öncesi öğretmenliği bölümüm. İyi bir üniversiteden mezunum. Bizde akademi var artık ama şehirdışında. Benim ailem de biraz tutucu nasıl yollarlar bilmiyorum
Hocam sonuç olarak bu sizin işiniz yollamak zorundalar yani başka çare yok. Her zaman evde yanı başlarında oturacak değilsin de artık ailelerin bunu anlaması lazım hani tutucu olsa da olmasa da artık Siz de bir bireysiniz sizin de kendinize ait bir hayatınız olacak
Bende yalnız hissediyorum güzel bir hayatım vardı bir süre öncesine kadar sonra ailemde vefakar yasadim simdi de bir kac gun ne yemek yiyeceğim diye düşünüyorum para gelecek ama şu son bir kaç gün ne olacak ne yapacagim.. umarim hayatının aşkını kısa sürede bulur ve güzel bir ömür gecirirsin
İnşallah teşekkür ederim
Evet benimde içimde gayet büyük bi boşluk var
Bu aşksızlık falan değil
Zaten aşkada inanmıyorum
Aşk meşk denen şey saçmalık
İçinde hissettiğin bu boşluk çok anlaşılır bir duygu 💔 Her şey yolunda olsa da kalbin yakınlık ve görülme ihtiyacı duyuyor. Bu sadece “aşksızlık” değil biraz da kendini derinlemesine tanıma ve ait hissetme isteği 🙂 Şimdilik odağını kendini keşfetmeye ver, ilgi alanlarınla uğraş, insan içine karış, aşk çoğu zaman böyle anlarda yolunu buluyor 💫🌿💛
Cevap
12Cevap
bu aşk merakınız ne bi türlü anlamadım 40 yıl aşık olmadım hiç yokluğunu hissetmedim
Zamanında tam senin yaşlarda aynı hisleri yaşamıştım. Bu his tam olarak “rahat batması” hissi :) sonradan anlıyorsun :)
24 yaşındayım
Ben 21 yaşındaydım. Sen biraz geç bile kalmışsın :)
aynı duyguyu bende yaşıyorum * aynı zamanda istemiyorum kimseyi
Yaşıyorum, ondan da oluyor, insanın hedef ve hayallerine ulaşamamasından da oluyor
Sevgisizlikten o boşluk
Hayır yasamıyoeum yanlızlık harika mükemel bişi
Hep yaşıyorum benim de içimde böyle bir his var
Geçmiş olsun
Sizede kaç yaşındasınız
24
Aaa bende 24 yaşındayım
Okuyor musunuz
Geçen sene bitirdim
Hangi bölüm
İbadet et
Namaz kılıyorum 5 vakit olmasa da
Yalnızlık hissi
İçini doldurt
Evet bu gece cokkkk
Yaşıyorum
Brnde ya
Evet ya yaşıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?