Başarılı oldu mu yoksa hiçbir şey eskisi gibi olmuyor mu? Bunu her konuda düşünebilirsiniz. Aile, eş, dost, akraba...
1 ay
Başarılı oldu mu yoksa hiçbir şey eskisi gibi olmuyor mu? Bunu her konuda düşünebilirsiniz. Aile, eş, dost, akraba...
Denedim tabi hem de defalarca denedim ve ben defalarca denemiş biri olarak şunu söylüyorum:
Bence güven kırıldıktan sonra tamamen eski haline dönmesi çok zor ama imkânsız da değil. Gerçek pişmanlık, dürüstlük ve zaman varsa bazı ilişkiler yeniden toparlanabiliyor. Fakat kırılan güvenin izi insanda kalıyor, çünkü insan en çok güvendiği yerden yara alıyor.
Benim düşünceme göre güven bir cam gibi; tamir edilse bile çatlaklarını unutamıyorsun. O yüzden insanlar özellikle ailede, dostlukta ve ilişkilerde sözlerine ve davranışlarına dikkat etmeli. Çünkü bazen bir anlık hata, yıllarca kurulan bağı sarsabiliyor.
Defalarca denemişsin peki sonuç ne oldu? Başarılı oldu mu? Eskisi gibi oldu mu?
Eskisi gibi olmadı zaten dedim ya kırıklar her zaman kalır diye
Tamamen eski haline dönmesi zor ama imkansız değil demişsin. O yüzden sordum
Biliyorum kırıkların izi kalır
Anladım
birine güvenim kırılınca bunu diğer insanlara da pay etmiyorum ama ders çıkarıyorum diyeyim.
zaten saf değiliz, belli bir yaştan sonra hep temkinliyiz. ben elimden geleni yapıp gerisini Allah'a bırakıyorum.
Güven bir kere sarsıldığı zaman geri dönüşü maalesef olmuyor. Eskiye döndüğü düşünülse bile kafada hep acaba kalıyor. Bu acaba ile yaşamaktansa hiç tekrar başlamamak en iyisi.
Sarsılan güvenini aynı kişi için yeniden toplamak çok çok zor imkansız değil ama çok zor, başkaları için toplamak önemli olan. Çünkü insanın bir konuyla alakalı ciddi anlamda güveni sarsılırsa bu konuyla alakalı diğer insanlara güvenmesi gerçekten çok zor oluyor 🙃 insanı en çok üzen noktada bu bana göre bir daha kimseye güvenemeyecek olmak sanırım...
Güven kırıldığı anda içten içe yas tutmaya başlıyorsun aslında 💔
Ben hayatımda iki kez ciddi şekilde sarsılan güveni onarmayı denedim. Birinde emek verdikçe toparlandı ama hiçbir zaman ilk günkü saflıkta olmadı 😊 Diğerinde ise tekrar kırılınca tamamen bitirdim.
Güven bence cam gibi. Yapıştırırsın ama iz kalır. O izinle yaşamayı kabul ediyorsan emek vermeye değer 💫
Cevap
8Cevap
güven gittiyse gelmez
birisi hayal kırıklığı yaşatırsa ona tekrar güvenmek zor oluyor ama bu konuda değiştiğini düşünürsem güvenebilirim tekrar
Eskisi gibi olur mu zamanla?
olabilir evet ama ne konuda güvenimi kırdığına da bağlı
Ne konuda güvenin kırılsa tekrar güvenebilirsin, ne konuda kırılırsa bi daha güvenemezsin mesela?
çoğunlukla her konuda tekrar güvenebilirim sayılır ama çok büyük bir hatası olursa aklıma örnek gelmedi ama o konuda eskisi gibi olmayabilir, meseleleri gözümde büyütmeyen biriyim ama birçok konuda sorun olmaz
Anladım
Her zaman ilerlemeye devam ettim ne olursa olsun son nefese kadar ileri
Sen mi birinin güvenini sarstın yoksa biri mi senin güvenini sarstı
Çoğu desen anlarım da kimseye güvenmemek normal mi? Hiç mi güvenilir insan yok sana göre
Tamam varmış işte. Niye hiç diyosun öyleyse
Küçük ceviz kabuğunu doldurmayacak şeyleri kafaya takmam lakin çizgi aşılır da güvenim sarsılırsa, sarsılan güvenimi toparlamam bi kere sarsıldı mı 2ncisine izin vermem bu da güvenmeyerek olur babam da olsa güvenmem hayatımdan çıkar
İstesem de olmuyor o yüzden yeniden kendimi yormak istemiyorum duruma göre affederim ama güvenim sarsılınca eskisi gibi olamıyorum
@Təntənõviç zelzeleler oldu ama güveni hiç gitmedi❣️
Bi anlık kalp krizi 😂😂
@Təntənõviç evet
Geçti geçti bişi yok bişi yok bişi yok bişi
Güvenim sarsılırsa eski haline kolay kolay dönmez.
Belirli birine güvenim sarsıldıysa asla eskisi gibi olmaz
Kimsenin bana olan güveni sarsılmaz
Ufak tefek olsa da toplanıyor bir daha
Eskisi gibi olmaz asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?