- Evlenmek istiyorum ama hep görücü geliyor, görücü işlerinden hoşlanmıyorum, kendim şahsen tanışıp evlenmek istiyorum ama kimseyle tanışma fırsatım da olmuyor.
1 ay
Bence gayet normal çünkü görücü işi sana göre olmayabilir kimseye laf yok. Ama şöyle bir şey var kapına sadece görücü geliyorsa sen de başka yöntem denemiyorsan biraz çelişki oluyor. İlla evlenmek istiyorsan arada bir kahve etkinliği yap arkadaşlarınla ortak alan yarat. İlla kader kapıyı çalmayacak sonuçta.
Evlenmek istemen çok doğal ama görücü usulünü sevmemen de çok normal 😊 Zorla ısınmaya çalışmak seni mutsuz eder. Bir yandan da sosyal çevreni yavaş yavaş genişletmen iyi olur. Hobiler, kurslar, online platformlar derken tanışma ihtimalin artar 🎨💬 Ailene de açıkça tarzını anlatman rahatlatır seni 💛
Cevap
8Cevap
Tanışma fırsatın olsun diye ekstra bir çaban var mı? Ne bileyim arkadaş ortamı, hep gittiğinden farklı yerler, beğendiğin biriyle bakışmalar vs vs
Hayır yok 😅
Bu ne lahana turşusu demezler mi😂
Derler 😂
Görücü bana da çok saçma gelirdi, şimdi bakınca artık mantıklı gelmeye başladı. Uzun uzun tanısan bile aynı eve girince kazıklanmış olma ihtimalin yine var, ki oluyor😂
En azından kendim ettim kendim buldum derim 😂
Bak o doğru işte😂 Hayırlı ve seni çok seven kısmetler diliyorum. İnşallah gökten başına yağar da seçmekte zorlanırsın😏😏😂
Aminn ne güzel dua aynısını sana diliyorum 🌸
Tövbe, ben seçmeceye düşmek istemiyorum. Bir düşsün de gerisi başkasının olsun😂
Ama teşekkürler tabi🙏💕
Hayırlı be seni çok seven kısmet kısmı için dedim 😂 1 tane olsun benim olsun yeterli
✌✌😊
eğer gerçekten evlenmek istiyorsan ama kimseyle de tanışma fırsatın olmuyorsa görücüden başka çare yok gibi gözüküyor
Evde kalmak daha mantıklı geldi 😅
sen bilirsin :) seni anlıyorum bende senin gibi görücü usulü istemem ama fırsat yoksa çaba yoksa o iş olmaz
Doğru
benim de çabam yok mesela. ne kimseyle konuşuyorum ne bir şey. hal böyleyken hayatımızın aşkını bulamayız. görücü olsun da istemiyoruz zaten :)
Sanırım 26 yaşındasın bizim neslin problemi bu önceden bizden büyükler evlenirdi şimdi küçükler 😅
aahah aynen ya. bizim nesil neden böyle oldu gerçekten araştırma konusu olmalı :)
Arafta kaldık yaşlanmıyoruz da 😂
yaşlanmak istemiyorum zaten ya. yani o hallerimi görmek istemem :)
Bende korkuyorum
bende yaşama sevinci bile kalmadı öyle söyleyeyim. Yaradan nefes veriyor diye yaşıyorum dkdkdkd
Sen bensin 😂
sevinsem mi üzülsem mi bilemedim :)
Ağlanacak halimize gülelim
dimi gülelim ağla ağla nereye kadar :)
Tabii
hakkımızda hayırlısı olsun ne diyelim
Aminn
O zaman görücüye gelenlerden en mantıklısına bi şans ver
Yapamıyorum 😂
Bilmiyorum ki denemedim hiç
Çirkin olabilir misin
Olabilir evet
Kendinle barışık olman güzel
Evet
En sağlıklı evlilik görücü usulüdür
Bana çok sağlıksız gibi geliyor bir birinizi tanınıyorsunuz ve aileler işin içine giriyor
Başkası ile görüşsen de aileler işin içine girecek
Öyle değil örnek veriyim görücü usulünde işin içine aileler giriyor derken annesi babası ablası falan birini bulup oğlarına soruyor oğlanı da tamam diyor ailenin sözünün bu kadar dinlenmesi sağlıklı bir ilişki gibi gelmiyor ama kendi tanışıp karar verse sonra işin içine aileler girse sorun olmaz
Yanlış düşünüyorsun.
Bence doğru düşünüyorum sonuçta o adamın geçmişini Dalan bilmiyorum belki birini çok seviyordu ailesi yok dedi diye vazgeçti ailesini sevindirmek için baba evet dedi bunu bilemem bazı insanlar çok iyi gizliyor kendini
E yani biraz saçma.
Garip baya
Evett
İçine sinmiyordur
Evett
Evlenmek isteme sebebin ne ki
Biri tarafından hem sevilip sevmek konuşmak eğlenmek gezmek çocuğumun olması falan filan
Cinsellik var mı sebeplerinden birinde
Ben olaya daha çok duygusal bakıyorum
Peki hoşalandığın olmadı mı hiç
Oldu
Yakınlaşma oldu mu peki
Yok olmadı
Muhafazakar mısın
Değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?