Kimseyi bulamadigim için görücü usulü evlenmek istiyorum? Hakli miyim?

25 yaşındayım bu zamana kadar karşıma kimse çıkmadı teklif eden bir kişi bile olmadı o yüzden bende başka çarem olmadığı için görücü usulü düşünüyorum yanlış mi düşünüyorum yoksa mantıklı?

Kimseyi bulamadigim için görücü usulü evlenmek istiyorum? Hakli miyim?
Cevapla