Annemle birbirimizi dövdük çok kötüyüm?

Bana kızdı 2'mizde de hata yoktu aslında o konuda ama annemle ağız dalaşına girdim, girmemem gerekirdi. Ağzının içine girince öpücük attım sinir etmek için, tokatladı beni, ben de ittim, itince o da beni itekledi, sonra bir daha itti. Ben de sinirlendim, çok kötü tokat attım, tırnağım kesti sanırım dudağını. Yerde bekledi biraz, yere baktı, kalktı, hiçbir şey demedi, odasına gitti. Özür dilemek istiyorum ama ağlıyor, kabul etmiyor, tamam affettim git falan diyor. Ben de uyuyamadım vicdan azabı çekiyorum şu an, önerinize ihtiyacım var
Güncellemeler
1 ay
Arkadaşlar baristik anne kız beraber uyuyoruz şu an annem bana sarılmış horluyor şu an birbirimizi öpüp sevmeye doyamadık ben özür dileyince çok rahatladı bende mutluyum
Annemle birbirimizi dövdük çok kötüyüm?
Cevapla