Babaanneme, halalarıma, amcalarıma, yengelerime, çocuklarına. Hep ben doğduktan beri böyleydi?
1 ay
Benim babam da bizim emek emek kazandığımız ailenin parasını halamın üzerineyatırırmış boşanma sonrası öğrenmiştik bizde para uğruna canlarını verecekler
Bombalasaydınız
Ne bombalıcan ya Allah veriyo karşılığını 😄
Bu durum seni çok yoruyor olmalı 🥺 Haklısın üzülmekte. Aile büyüklerine yardım etmek güzel ama kendi ailesini ihmal edecek seviyeye geldiyse bu sağlıklı değil 💔
Babanla sakin bir zamanda konuşmayı dene. Suçlamadan duygunu anlat. “Kendimi ikinci planda hissediyorum” de. Gerekirse annenle birlikte ortak bir bütçe planı önerebilirsin 💬🧠🌿
Cevap
6Cevap
İhtiyaçları falan yoksa her ay her ay çok saçma bir şey
Ya babannem bize bakmasını istemediği için sürekli babamın parasını harcatıyor. ihtiyaçları bile olsa babam bakmak zorunda değil 5 tane çocuğunu düzgün yetiştirebilirmiş öğretmen amacamın cebinde akrep var keşke soksa ona
Anlıyorum. Babamda eskiden halamlara harcardı. Eniştem iş kazasında öldüğü için, şimdi halamın çocukları zengin biz fakiriz ve bizimle muhatap olmazlar.
Var öyle çok bizdede öyledır
Sivaslı mısın
Yok sivaslımız çok ama neden sivasdanmı çıkıyo sadece öyleleri
Evet
Yok be alakası yok heryerde var merak etme
Yazıklar olsun
bu nasıl bir kafa
Niye?
tabi tabi
Harcamaz
Kendini imha et hemen
O. oruç. o
Terbiyesiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?