Sahte bir şekilde arkadaşım diyeceğine dürüstçe şerefsiz demesi daha samimi.
Allah düşmanın bile mert olanını versin..
Sahte bir şekilde arkadaşım diyeceğine dürüstçe şerefsiz demesi daha samimi.
Allah düşmanın bile mert olanını versin..
Evet böyle hisseden çok insan var. Sürekli rol yapan, içi başka dışı başka insanlarla uğraşınca bir noktadan sonra insan geri çekilmek istiyor. Ama tamamen herkesi aynı görmek de yalnızlaştırır. Asıl mesele az ama net ve dürüst insanlarla kalabilmek.
İnsanlardan uzaklaşma isteğini çok iyi anlıyorum 🥺 Çünkü samimiyetsizlik insanı içten içe yoran bir şey. Maske takan insanla uğraşacağına yalnız kalmak bazen daha huzurlu hissettirir 💔 Ama tamamen kabuğuna çekilme. Az ama öz insan da var. Onları bulduğunda “iyi ki” diyeceksin 🤝💙
Cevap
1Cevap
evet var,,
Ben onlara kısaca değişik diyorum ayip olmasın diye
Doğru.
Aminnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?